فاتحه پلاک مخدوش ها خوانده می شود!

بر اساس تازه ترین خبرهای رسیده قرار است با جدیت با پلاک مخدوش ها برخورد شود.

فاتحه پلاک مخدوش ها خوانده می شود!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا،جانشین فرمانده فراجا با تأکید بر اینکه باید با جدیت با پلاک مخدوش برخورد شود، گفت: نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم و انتظار داریم که این موضوع تا پایان امسال طی یک برنامه دو ماهه حل و فصل شود.

به گزارش ایسنا، سردارقاسم رضایی در جلسه کمیته قرارگاه کاهش تصادفات پلیس راهور که ظهر امروز برگزار شد، گفت: مجموعه نظام ما در جهان نمونه ندارد و نظام اسلامی بر پایه دین و احکام الهی و رضایتمندی خداوند است.

وی با بیان اینکه پلیس راهور یکی ار نمادهای اجرای قانون است، گفت: خوشبختانه مردم هم قانون پذیرند و مردم و پلیس راهور مکمل هم هستند. ما باید مشارکت مردمی را بیشتر از قبل افزایش دهیم.

رضایی بر ضرورت ساماندهی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع باید با فرهنگ‌سازی انجام شود، در حوزه موتورسیکلت باید بررسی کنیم و ببینیم اگر در جایی اجرای قانون ضعیف شده و ... باید آن را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید با جدیت با پلاک مخدوش برخورد شود، گفت: نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم و حتما باید با آن برخورد کنیم، مردم بی‌قانونی را می‌بینند و از آن ناراحتند. انتظار داریم که این موضوع تا پایان امسال طی یک برنامه دو ماهه حل و فصل شود. تردد بدون پلاک یا با پلاک مخدوش معنایی ندارد.

رضایی افزود: تغییر شکل وسایل نقلیه هم موضوعی است که باید با آن برخورد شود.

جانشین فرمانده فراجا با اشاره به آمار تصادفات رانندگی و فوتی‌های ناشی از آن گفت: اگر در استانی شاهد افزایش تصادفات یا تعداد بالای موارد فوتی بودیم، ما از شما می‌خواهیم که به ما راهکار بدهید. اگر جاده و راه مشکل داشت به ما بگویید، اگر آموزشگاه رانندگی کم کاری کرده بود این را احصا کنید و موضوع را مشخص کنید. ما به جد بر این موارد نظارت داریم.

ت ت
کدخبر: 196621 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها