خبر فوری درباره آلودگی هوای کلانشهرها

بر اساس جدیدترین اخبار رسیده آلودگی هوای کلانشهرها در امروز سه شنیه 28 اذر افزایش خواهد داشت.

خبر فوری درباره آلودگی هوای کلانشهرها
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، از امزور تا روز جمعه در غالب مناطق کشور جو پایداری حاکم است که در کلانشهرهای صنعتی سبب تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد همچنین طی روز چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز ابرناکی، بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۲ دی) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید، در مناطق جنوبی رعد و برق، در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ آذر) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز پنجشنبه (۳۰ آذر) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

 

 

ت ت
کدخبر: 192569 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها