هشدار فوری مدیریت بحران: از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید!

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه از آماده باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان تا پایان هفته خبر داد.

هشدار فوری مدیریت بحران: از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه گفت: شهروندان و مسافران از صعود به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و رانندگان و مسافران تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

حیدر قاسم‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی بارندگی در هفته جاری گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و اعلام اداره کل مدیریت بحران استان تهران، احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق، برف، کولاک و مه گرفتگی در سطح فیروزکوه به ویژه ارتفاعات وجود دارد. واز این رو تیم مدیریت بحران شهرستان در آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: شهروندان و مسافران از صعود به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و رانندگان و مسافران تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه افزود: استقرار تجهیزات در نقاط حادثه‌خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش‌بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد و با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

ت ت
کدخبر: 191700 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها