زن بارداری که از شکمش بچه قورباغه به دنیا آورد +عکس

در یکی از زایمان های نادر در جهان زنی که باردار بود چیزی شبیه به بچه قورباغه بدنیا آورد که خبرش به شدت رسانه ای شد.

زن بارداری که از شکمش بچه قورباغه به دنیا آورد +عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا، در یکی از زایمان های نادر در جهان زنی که باردار بود چیزی شبیه به بچه قورباغه بدنیا آورد که خبرش به شدت رسانه ای شد. یکی از زنان باردار روستا که مثل زنان دیگر هرماه برای چکاپ نزد دکتر متخصص می رفت با زایمان زایمان زودرس داشت زایمانی عجیب و خبرساز ، زن قورباغه زاییده بود.

12637159-parsnaz-com

اتفاقی عجیب و باورنکردنی برای زن باردار در زیمباوه خبرساز شد ، او که ماهها برای تولد نوزادش انتظار کشیده بود باز ایمان عجیبش وحشت زده شد چرا که نوزادش نوزاد انسان نبود بلکه بچه قورباغه بود.

زن اهل زیمباوه 8 ماه از بارداری و انتظار تولد نوزادش را سپری کرده بود به شکل غیرمنتظره ای زایمان کرد ، زایمانی عجیب تر از انچه تصور کنید چرا که نوزاد متولد شده نوزاد انسان نبود و یک بچه قورباغه بود. “پرشس نیاسی” اهل روستای “گوک وی” 8 ماه بارداری را بدون هچی مشکلی سپری کرده بود اما موفق نشد نوزاد سالمی بدنیا بیاورد ،

همسر این زن 36 ساله با دیدن نوزادی که همسرش در خانه زایمان کرد شوکه شد چرا که نوزاد یک بچه قورباغه بودو انها بعد از ماهها انتظار نه تنها صاحب فرزند نشدند بلکه درگیر اتفاقی عجیب‌وغریب شده بودند.همسر این زن نوزاد راکه در حقیقت یک بچه قورباغه بود فورا به بیمارستان و نزد دکتر دوران باداری همسرش برد تا دلیل را بداند.

ت ت
کدخبر: 190640 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها