این آدم عجیب و وحشتناک با ورود به مترو همه مسافران را فراری داد+ عکس

عکس هایی از یک مسافر عجیب و وحشتناک در مترو منتشر شد که شباهت زیادی به آدم فضایی ها دارد.

این آدم عجیب و وحشتناک با ورود به مترو همه مسافران را فراری داد+ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از نمناک، عکس هایی از یک مسافر عجیب و وحشتناک در مترو منتشر شد که شباهت زیادی به آدم فضایی ها دارد.

تصاویری از مسافری در مترو وحشت همگان را برانگیخت و باعث بوجود آمدن شایعات زیادی شد.

صیصیضصسض

ویدئو و تصاویر وایرال شده در ساعات اخیر با عنوان " مسافر ترسناک و شبیه آدم فضایی ها در مترو " ماجرایی بود که برخی نگاهی متفاوت به آن داشتند. ویدئوی وایرال شده مترو که با تیترهای مختلفی همچون" حضور یک مسافر ترسناک در مترو همه را شوکه کرد " " مسافر آدم فضایی در مترو " " آدم فضایی ها به مترو آمدند " و... بطور واضح یک اتفاق ساختگی را نشان میداد.

اما شخصی که این نقش را بازی میکرد، چنان در نقش فرو رفته بود که حتی با وجود اطلاع از نمایشی بودن این اتفاق، مخاطب شک و حتی ترس را از واقعی بودن آن حس میکرد.

تصویری که در این بخش از سرگرمی نمناک از مسافر عجیب مترو مشاهده می کنید از ویدئویی گرفته شده است که بعد از مصاحبه عجیب یکی از افسران بازنشسته در کنگره ایالات متحده، منتشر شد.

این افسر که دیوید گروش نام دارد، صحبت های عجیبی درمورد موجودات فضایی و اطلاعات مرتبط به یک تجربه گیج کننده را بازگو کرد و حالا یک ماه بعد، فیلمی از یک «بیگانه» در متروی نیویورک منتشر شد.

موجود فضایی متروی نیویورک با سر طاس بزرگ، چشم‌های سیاه و پوست سبز آبی نشان داده شده بود، دقیقاً همان‌طوری به نظر می‌رسید که افسر بازنشسته بیگانگان را توصیف می‌کرد

در حالی که یک تی شرت گشاد که عکسی از زمین داشت و روی آن نوشته شده بود:«مادرت را دوست داشته باش» راه می رفت، به افرادی که از دیدنش شوکه شده بودند، نگاه می کرد.

منبع: نمناک

ت ت
کدخبر: 189052 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها