حرکت باورنکردنی زن های مطلقه چینی بعد طلاق/عکس

زنان مطلقه چینی برای این که درد روحی و روانی جدایی را فراموش کنند، در اقدامی عجیب در قبرستان گردهم جمع می شوند و در قبر می خوابند.

حرکت باورنکردنی زن های مطلقه چینی بعد طلاق/عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، زنان مطلقه چینی برای این که درد روحی و روانی جدایی را فراموش کنند، در اقدامی عجیب در قبرستان گردهم جمع می شوند و در قبر می خوابند. گروهی از زنان چینی اخیرا پس از آنکه در حین خوابیدن داخل قبرهای کم عمق در حومه شهر چونگ کیونگ عکسشان گرفته شد، تبدیل به سوژه خبری شدند.

449488396-parsnaz-com

سپس مشخص شد این کار بخشی از یک آداب و رسوم عجیب به نام “مدیتیشن قبرستان” است که برای کنار آمدن با طلاق صورت می گیرد.

مدیتیشن قبرستان زایده فکر لیو تایجی 30 ساله و مطلقه است که به زنان دیگر کمک می کند تا بتوانند از با ناراحتی شکست در ازدواج شان کنار بیایند.

لیو که در سن 19 سالگی ازدواج کرد و در 21 سالگی فرزندش به دنیا آمد، در سال 2015، طلاق سختی را تجربه کرد و در عین حال نتوانست تجارت خودش را راه اندازی کند.

دوران سختی برای او بود ولی توانست آن را پشت سر بگذارد و اکنون می خواهد به زنان دیگر کمک کند تا آنها نیز درک کنند زندگی همچنان جریان دارد و باید اتفاقات تلخ گذشته را رها کنند.

خانم لیو می گوید: “من می دانم که یک زن وقتی احساس می کند ترک شده، چه احساسی دارد. وقتی طلاق گرفتم حتی می خواستم خودکشی کنم. کسی که افسرده است، تقریبا فکر می کند نزدیک به موت است. شاگردان من با دراز کشیدن در قبر، می توانند تا حدی مرگ را تجربه کنند. این موضوع به آنها یادآوری خواهد کرد که هنوز خیلی کارها هست که در زندگی انجام نداده و باید گذشته را فراموش کرده و زندگی جدیدی شروع کنند.”

ت ت
کدخبر: 183555 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها