اعلام علت اختلال در خط سه متروی تهران در صبح امروز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: مشکلاتی که صبح امروز در سرویس دهی خط سه مترو ایجاد شد به دلیل نقص فنی یکی از قطارها بود.

اعلام علت اختلال در خط سه متروی تهران در صبح امروز
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان،  مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: مشکلاتی که صبح امروز در سرویس دهی خط سه مترو ایجاد شد به دلیل نقص فنی یکی از قطارها بود.

هادی زند گفت: یک رام قطار در حد فاصل ایستگاه میرزای شیرازی تا میدان جهاد در خط ۳ متروی تهران به دلیل نقص فنی متوقف و این موضوع باعث اختلال در حرکت قطارها شده بود.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران اعلام کرد: در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز شنبه ۸ مهرماه ‌ ۱۴۰۲ یکی از قطارهای خط ۳ به دلیل نقص فنی متوقف شد که بلافاصله تکنسین‌های فنی به ایستگاه اعزام شدند و پس از کوپل قطار در ساعت ۸:۳۰ و تخلیه مسافری قطار به ایستگاه آزادگان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه این اختلال در ساعت پیک اتفاق افتاد، گفت: از ساعت ۸:۳۰ اعزام قطارها در خط سه مترو تهران طبق برنامه انجام شد اما با توجه به اینکه این قطار از سمت ایستگاه قائم به سمت ایستگاه آزادگان در حرکت بود و حجم زیادی مسافر داشت، همین توقف ۱۵ دقیقه‌ای قطار در داخل تونل باعث افزایش حجم مسافر بر روی سکوها شده و کمی زمان لازم است تا حجم مسافران روی سکوها به حالت عادی بازگردد.

ت ت
کدخبر: 178804 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها