کشف محموله عجیب سلاح جنگی در تهران

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی اقدام به فروش سلاح و مهمات جنگی می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد..

کشف محموله عجیب سلاح جنگی در تهران
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "صادق قره باقری" گفت: در رصدهای فضای مجازی مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی می پردازد.

او عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی های قضائی، صبح روز پنجم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده میدان حر اعزام و در بررسی های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس  پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت انتقال یافت، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آنها را به مخاطره می اندازد را از طریق سامانه110 با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

ت ت
کدخبر: 17541 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها