سریع حسابتان را چک کنید، خبر خوش واریز ی برای همه خانواده ها

سازمان بیمه سلامت وظیفه پوشش آحاد جامعه را بر عهده دارد؛ ۵ میلیون نفر در صندوق کارکنان، ۲۰ میلیون نفر در صندوق روستاییان و در صندوق سایر اقشار نیز ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

سریع حسابتان را چک کنید، خبر خوش واریز ی برای همه خانواده ها
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران، از کاهش پرداختی حق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ جامعه به منظور افزایش دسترسی هموطنان به خدمات سلامت خبر داد.

جمشید شایان فر گفت: در گذشته جمعیت بیمه شدگان همگانی و رایگان ۱۰ میلیون نفر بود که با اضافه شدن دو دهک ۴ و ۵، به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: در دهک‌های دیگر شاهد کاهش پرداخت حق بیمه هستیم، در دهک ۶ از ۴۳۰ هزار تومان حق بیمه سالانه به ۲۸۷ هزار تومان در سال، در دهک ۷ از ۵۷۴ هزار تومان حق بیمه در سال به ۴۳۰ هزار تومان، در دهک ۸ از ۸۶۱ هزار تومان حق بیمه سالانه به ۵۷۴ هزار تومان و در دهک ۹ از یک میلیون و ۱۴۸ هزار تومان حق بیمه سالانه به ۷۱۷ هزار تومان در سال کاهش یافته است.

جمشید شایان فر گفت: سازمان بیمه سلامت وظیفه پوشش آحاد جامعه را بر عهده دارد؛ ۵ میلیون نفر در صندوق کارکنان، ۲۰ میلیون نفر در صندوق روستاییان و در صندوق سایر اقشار نیز ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت افزود: جمعیت بیمه شدگان رایگان همگانی و دهک‌های ۶ تا ۹ نیز که کاهش پرداخت دارند، حدود ۱۶ میلیون ۵۰۰ هزار نفر است.

جمشید شایان فر گفت: اطلاعات از بیمه شدن افراد تا اعتبار بیمه نامه از طریق پیامک به آنها ارسال می شود و از طریق سامانه bimesalamatiranian.ir قابل مشاهده است.

ت ت
کدخبر: 163684 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها