همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، محلات منطقه 19 با آذین بندی و آماده سازی برای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی این ایام، رنگ و بوی انقلابی به خود گرفتند.

به گزارش منیبان؛ مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به توجه ویژه به نسل چهارم انقلاب (دهه هشتادی ها) و استفاده از مشارکت آن ها در اجرای برنامه های دهه فجر گفت: در راستای گام دوم، نسل چهارم انقلاب برنامه های ویژه ای با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل آموزش های شهروندی منطقه و اداره کل فرهنگی تدارک دیده شده که در محلات برگزار می شود.

او از آذین بندی، چراغانی و اکران بنرهای مناسبتی در محلات و معابر اصلی این منطقه با عنوان ویژه برنامه «کوچه انقلاب» خبر داد و افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی با محوریت بصیرت افزایی، ایجاد انگیزه و امیدآفرینی و همچنین ترویج وحدت و همبستگی ملی در محلات این منطقه تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

او با اشاره به برپایی ایستگاه های فرهنگی در محلات 13 گانه این منطقه افزود: این ایستگاه ها در قالب ارائه خدمات فرهنگی مختلف به شهروندان از قبیل مشاوره، کتابخوانی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری مسابقه نقاشی و طراحی با موضوع دهه فجر و...  راه اندازی شدند.

همچنین تکریم فرهیختگان بصورت غیر حضوری، برگزاری مسابقات دلنوشته، باز خوانی سرودهای انقلابی ، مسابقه نقاشی وکتابخوانی،  اجرای کمپین نصب پرچم، اجرای ویژه برنامه کوچه های انقلاب و خوانش خاطرات محله من از انقلاب در کانالهای مجازی سطح محلات، از دیگر برنامه های مناسبتی ایام الله دهه مبارک فجر است.

شهردار منطقه با اشاره به تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدای منطقه و عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا به مناسب دهه مبارک فجر ادامه داد: علاوه براین به مناسبت این ایام تورهای مجازی و گردشگری در مکان رویدادهای انقلاب اسلامی، اجرای سرود گروهی و برنامه های مختلف هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیده شده است.

هدایت خاطرنشان کرد: به مناسبت مراسم راهپیمایی حماسه 22 بهمن شهرداری این منطقه آمادگی لازم را برای برپایی غرفه فرهنگی در قالب اجرای  برنامه های فرهنگی، اجتماعی و برپایی غرفه های مختلفی از جمله  نقاشی و طراحی، ورزش آقایان و ورزش بانوان ، سلامت(خدمات مشاوره تغذیه و تست قند خون و فشار خون)، کارآفرینی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و برنامه های متنوع دیگر در خیابان آزادی نبش خیابان آذربایجان به منظور ارائه خدمات به مردم انقلابی و راهپیمایان دارد.

کدخبر: 64253 تاریخ انتشار