تاکنون خبری بر تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه اعلام نشده است.

به گزارش منیبان، سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد طی امروز در نواحی جنوب شرق خبر داد و اعلام کرد که از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال‌غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان، رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. در سایر نقاط کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.پنجشنبه با تقویت این سامانه در جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، بارش همراه با کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود. بیشینه بارش در روز پنجشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری و نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد بود.

جمعه با ادامه فعالیت این سامانه علاوه بر مناطق ذکر شده در مرکز کشور نیمه شمالی بوشهر و فارس دامنه‌های البرز شرقی شمال شرق کشور و سواحل دریای خزر نیز بارش رخ می‌دهد. بارش در ارتفاعات و نقاط سردسیر به صورت برف و در جنوب و جنوب غرب کشور رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

شنبه فعالیت این سامانه در شمال غرب غرب، دامنه‌های البرز سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت. همچنین شنبه در استان فارس، مناطقی از کرمان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کدخبر: 201105 تاریخ انتشار