استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است !

آتیلا حجازی اعلام کرد : آقای نکونام و کادرفنی‌شان جزو بهترین‌ها هستند و بچه‌ها هم با جان و دل و قلب‌شان برای تیم بازی می‌کنند.

استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است !

به گزارش منیبان ؛  آتیلا حجازی که پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این تیم منصوب شد، امشب در گفتگویی  در خصوص شرایط آبی‌ها و همچنین دیدار حساس هفته آینده این تیم برابر نساجی صحبت کرد.

حجازی گفت: نساجی هم تیمی خوب است و هم پشتوانه تماشاگر بسیار خوبی دارد. پدر من چند صباحی سکاندار نساجی بود و همیشه به نیکی از هواداران از تیم یاد می‌کرد. آنها جایی از جدول قرار دارند که هر بازی برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد. البته با بردی که مقابل استقلال خوزستان کسب کردند، مقداری خیال‌شان از ماندن راحت شده اما به هر حال تیم خوب و ریشه‌داری هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مسلما بازی راحتی نخواهد بود.‌ بچه‌های ما هم در آرامش کامل هستند و سه بازی سرنوشت‌ساز داریم. هر بازی یک فینال است و یکی از این فینال‌ها هم مقابل تیم نساجی است.

سرپرست استقلال در ادامه به تمجید از سرمربی و بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: تفکرات آقای نکونام نو است و آنطور که من می‌بینم تمام وقت، از صبح زود تا پاسی از شب، همراه کادرفنی‌شان به بهترین شکل کار می‌کنند و خیلی دلسوز هستند. واقعا جا دارد از بچه‌های بسیار خوب تیم‌مان تقدیر و تشکر کنیم که جنگیده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند و مستحق قهرمانی هستند.

او ادامه داد: این تیم در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته که مسلما بعد از پایان لیگ به آن پرداخته خواهد شد. من امروز خدمت آقای سمیعی بودم و راجع به قرارداد بعضی از بازیکنان اتفاقات عجیب و غریبی بوده که در حال حل کردن آن هستیم اما بچه‌ها تمام تمرکزشان را روی بازی‌ها بوده و با وجود اینکه مشکلات زیادی داشتند، اصلا به مسائل‌ مالی فکر نکردند. خدا را شکر همه چیز طبق روال پیش می‌رود.

حجازی در پایان تاکید کرد: آقای نکونام و کادرفنی‌شان جزو بهترین‌ها هستند و بچه‌ها هم با جان و دل و قلب‌شان برای تیم بازی می‌کنند. از طرفی هواداران بی نظیر ما هم از ابتدای فصل حمایت کردند. می‌دانید که هواداران الان مثل قدیم نیستند و همه فوتبال شناس هستند و حاشیه‌ها را می‌دانند و در جریان هستند که استقلال چقدر مشکل داشته است. به نظر من همین الان هم با وجود اینکه سه هفته تا پایان مسابقات لیگ مانده، این بچه‌ها قهرمان لیگ هستند.

ت ت
کدخبر: 215088 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها