درخشش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس خجالت آور است!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران انتقاد شدیدی از بازیکنان فوتبال ایران کرد.

درخشش ستاره‌های استقلال و پرسپولیس خجالت آور است!

به گزارش منیبان ؛ درخشش ستاره‌های خارجی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با واکنش بسیاری از پیشکسوت‌های دو تیم همراه شده و حالا ستاره سابق تیم ملی تحلیل تندی نسبت به این موضوع داشته است.

گزیده صحبت‌های اصغر شرفی  درباره لیگ برتر فوتبال ایران و کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس را در زیر بخوانید:

{درخشش ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس} اینکه بهترین بازیکنان لیگ ما نفراتی از ازبکستان هستند و استقلال و پرسپولیس روی کاکل آنها می چرخد برای فوتبال با ریشه ما خجالت‌آور است.

{سبک بازی بلانکو} بازیکنان داخلی فقط بلدند پول بگیرند. این بلانکو مثل بازیکنان قدیم است؛ مثل نفرات تیم پاس قدیم. راحت زمین نمی‌خورد و وقتی هم کتک می‌خورد سریع بلند می‌شود. بقیه اما انگار هنرپیشه و بدلکار هستند. فقط بلدند روی زمین غلت بخورند و داور را گول بزنند. زمان بازیگری ما در پاس برای بازیکن تیم مان افت داشت که زمین بخورد و برانکارد او را بیرون ببرند.

{خاطره بازی مقابل آشتیانی و پورحیدری} بازیکن اسبق تیم ملی ایران در ادامه اظهار کرد: دو خاطره دارم. اولی به مرحوم ابراهیم آشتیانی بر می‌گردد که در اردوهای ملی و یا بازی‌های پرسپولیس و پاس برابر هم بازی می‌کردیم. همیشه به من می‌گفت اصغر امروز کفش ۱۳ استوک می‌پوشی یا ۶ استوک؛ یعنی برای دعوا آمده‌ای؟ اگر من ۶ می‌پوشیدم او هم کفش ۶ استوک می‌پوشید. فوتبال مردانه بود. مرحوم پورحیدری هم خیلی با من برخورد داشت در زمین. من را می‌زد و من هم روی توپ بعدی محکم می‌رفتم روی پایش؛ بعد می‌گفت: اصغر من زدم و تو هم زدی حالا دیگه بیا فوتبال بازی کنیم.

{بازیکنان امروز} مثل کتک خورهای فیلم‌های فارسی هستند. تازه در دوره‌ای می‌خواهند داور را گول بزنند که ۱۰ تا دوربین فیلمبرداری می‌کند.

{پیش‌بینی قهرمان لیگ} پیشگو نیستم و نمی‌دانم استقلال قهرمان می‌شود یا پرسپولیس اما اگر یکی از آنها کوچکترین اشتباهی کند جام را از دست داده است.

 

ت ت
کدخبر: 214618 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها