صبر هواداران سپاهان لبریز شد؛ مورایس نامحبوب

«مورایس در حد و اندازه سپاهان نیست.» این جمله‌ای است که بعد از تساوی مقابل تراکتور تا دلتان بخواهد در کانال‌های هواداری گفته شد و نشان از سقوط جایگاه این مربی در نزد هواداران دارد.

صبر هواداران سپاهان لبریز شد؛ مورایس نامحبوب

به گزارش منیبان، سپاهان و مورایس این فصل اتفاقات عجیب و غریبی را پشت سر گذراندند و بعد از تمام این اتفاقات حالا به جای فعلی رسیده‌اند. جایی که دیگر نه سپاهان آن تیم همیشه برنده ترسناک و مخوف است و نه مورایس آن مربی محبوب و دارای حاشیه امنیت روی سکوها. بعد از این که 3 برد سپاهان در پایان سال اوضاع زردپوشان را از بحران خارج کرد برد در 2 بازی عقب‌افتاده هم کافی بود تا این تیم به کورس قهرمانی بازگشته و انگار نه انگار که اتفاقی برای سپاهان افتاده است. در اولین قدم اما سپاهان نتوانست تراکتور را شکست بدهد تا عملا شانس این تیم برای رسیدن به پرسپولیس فعلا از دست برود. این مساله‌ای است که هواداران را حسابی عصبانی کرده و شاید آنها برای اولین بار اینقدر تند و تیز از سرمربی پرتغالی‌شان انتقاد کرده‌اند.

البته گویا این تساوی داغ دل هواداران را بابت باخت‌های قبلی هم تازه کرده است و آنها یادشان افتاده که حتی اگر یکی از آن 5 بازی را می‌بردند الان رسیدن به پرسپولیس برایشان یک آرزوی محال نبود. تیم‌هایی که روی کاغذ سپاهان مقابل آنها از پیش برنده بود اما در داخل میدان در کمال تعجب نتوانست از پس آنها بربیاید. انتقادات از مورایس به ترکیب اولیه این بازی و حتی تعویض‌ها هم کشیده و مربی‌ای که زمانی کسی در توانایی فنی او شکی نداشت حالا بابت انتخاب ترکیب اولیه و حتی تعویض‌هایش مورد سوال قرار می‌گیرد. محرم نویدکیا و یحیی گل‌محمدی هم گزینه‌هایی هستند که بیش از بقیه نامشان در میان هواداران و در کانال‌های هواداری شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد که چوب خط  سرمربی پرتغالی برای اشتباه کردن دیگر پرشده و حتی تساوی هم می‌تواند هواداران را حسابی علیه او کند. در این شرایط سخت، مورایس چاره‌ای جز بردن مقابل هر حریفی با هر نامی و در هر شرایطی دیگر ندارد.

ت ت
کدخبر: 208109 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها