اسلحه‌های پنهان خمس و مورایس روی نیمکت!

بازیکنان ذخیره سپاهان و تراکتور می‌توانند در بازی فردا تاثیر مهمی روی نتیجه مسابقه بگذارند.

اسلحه‌های پنهان خمس و مورایس روی نیمکت!

به گزارش منیبان، تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان فردا (چهارشنبه) در یک دیدار معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار با توجه به وضعیت 2 تیم در جدول و حواشی رخ‌داده بین مدیران 2 باشگاه پیش از مسابقه، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و نتیجه آن تاثیر زیادی روی معادلات بالای جدول خواهد گذاشت.تراکتور که میزبان این مسابقه است، در صورت پیروزی مقابل سپاهان، ضمن گرفتن انتقام بازی رفت، 41 امتیازی خواهد شد و به 5 امتیازی استقلال و 2 امتیازی پرسپولیس می‌رسد. سپاهان هم پس از چند شکست متوالی، با کسب 2 برد مقابل گل‌گهر و فولاد به جمع مدعیان برگشته و در صورت پیروزی در 2 مسابقه معوقه می‌تواند به رده دوم جدول هم برسد.نکته مهم در خصوص تراکتور و سپاهان این است که هر 2 تیم علاوه بر داشتن مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب اصلی، روی نیمکت هم بازیکنانی دارند که در صورت حضور در میدان می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

مهاجمان داربی‌باز روی نیمکت تراکتور

از زمان حضور رحمان جعفری در تراکتور او به گزینه اول پاکو خمس برای خط حمله این تیم تبدیل شده و فرصت کمتری به مهدی عبدی و ارسلان مطهری رسیده است. با این حال این 2 مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال می‌توانند به عنوان بازیکن تعویضی کمک زیادی به تراکتور کنند. در بازی فردا هم در صورتی که تراکتور در نیمه دوم به گل نیاز داشته باشد، عبدی و مطهری شانس زیادی برای حضور در زمین خواهند داشت. عبدی در نیم‌فصل اول یکی از مهاجمان اصلی تراکتور بود و تا اینجای فصل 5 بار برای این تیم گل زده ولی مطهری در استقلال فرصت زیادی به‌دست نیاورد و فقط یک بار در این فصل موفق به گلزنی شده است.نکته مهم در خصوص این 2 مهاجم، عملکرد درخشان آن‌ها در داربی‌های پایتخت است و این نشان می‌دهد هر 2 بازیکن در بازی‌های بزرگ سابقه قابل قبولی دارند.  موضوعی که در بازی فردا هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

2 خرید مورایس در نقش ذخیره‌های طلایی

سپاهان این فصل یکی از کامل‌ترین ترکیب‌های لیگ برتر را در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده دست ژوزه مورایس برای ایجاد تغییرات بسیار باز باشد. ترافیک خط حمله سپاهان باعث شده کاوه رضایی که یکی از مهاجمان تاثیرگذار لیگ محسوب می‌شود هم در این تیم نیمکت‌نشین شود و فرصت زیادی برای بازی پیدا نکند. رضایی البته در دقایق کمی که برای سپاهان بازی کرده عملکرد خوبی داشته و در 272 دقیقه موفق به زدن 3 گل و ارسال یک پاس گل شده است. این موضوع نشان می‌دهد رضایی علی‌رغم نیمکت‌نشینی، هنوز از فرم قابل قبولی برخوردار است و در صورت نیاز می‌تواند به سپاهان کمک کند. او فصل قبل هم عضو تراکتور بود و جدایی‌اش از این تیم با دعواهای حقوقی زیادی همراه شد. اتفاقی که می‌تواند انگیزه‌های او را هم افزایش دهد.دیگر اسلحه پنهان مورایس برای بازی امروز برایان دابو است که با سابق قهرمانی در لیگ یک فرانسه راهی سپاهان شده و نشان داده هافبک توانمندی است. با توجه به فرم خوب امید نورافکن، احتمالا دابو فردا نیمکت‌نشین باشد ولی شانس زیادی دارد تا در نیمه دوم مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و شرایط را به سود زردپوشان اصفهانی تغییر دهد.

ت ت
کدخبر: 207944 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها