اوسمار به دنبال تکرار رکورد یحیی؛ در انتظار یک فروردین رویایی دیگر؟

سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند بتوانند به مانند سال گذشته، سال جدید را هم با بردهای سریالی آغاز کنند.

اوسمار به دنبال تکرار رکورد یحیی؛ در انتظار یک فروردین رویایی دیگر؟

به گزارش منیبان، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در رتبه دوم جدول کار خود را پیش می‌برند و با برد 2گله برابر پیکان به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند. شاگردان اوسمار ویرا در حالی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم آماده می‌کنند که آن‌ها امیدشان به این است که بتوانند رکورد درخشان پرسپولیس در فصل گذشته را تکرار کنند و بتوانند در جدول رده‌بندی یکه‌تاز شوند و در جام حذفی هم تا مرحله فینال پیش بروند تا سریال قهرمانی‌های فصل گذشته تکرار شود.سرخ‌ها در فصل گذشته با هدایت یحیی گل‌محمدی، سال 1401 را با شکست مقابل سپاهان به پایان رساندند اما در سال 1402 کار خود را با بردهای سریالی آغاز کردند و کسب 10 پیروزی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها هم در لیگ برتر به مقام قهرمانی برسند و هم در جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و عنوان قهرمانی سوپرجام را هم به‌دست آوردند تا فاتح 3گانه فوتبال ایران شوند. حالا در شرایطی مشابه فصل گذشته، پرسپولیس بار دیگر از صدر جدول دور است و شاگردان ویرا می‌خواهند تیم‌شان را به صدر جدول بازگردانند و در جام حذفی هم در مسیر قهرمانی قدم بزنند.

کولاک تیم یحیی با 2 برد در کویر!

شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته، در حالی به کار خود در فروردین‌ماه 1402 پایان دادند که آن‌ها در گام نخست برابر مس در رفسنجان صف‌آرایی کردند و این تیم را با یک گل از پیش برداشتند. بعد از کسب برتری یک‌گله مقابل مس رفسنجان، پرسپولیسی‌ها در خانه با 3 گل برابر ملوان بندرانزلی جشن پیروزی گرفتند و بعد از آن‌هم نوبت به کسب برتری 3 بر یک برابر مس در کرمان رسید که کسب 2 پیروزی برابر نمایندگان استان کرمان در خانه رقبا در فاصله 14 روز، باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت با رکورد 100 درصد پیروزی به کار خود در فروردین‌ماه پایان بدهند.

ویرا خاطرات خوش 1402 را تکرار می‌کند؟

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تعطیلات فیفادی باید کار خود را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیش ببرند. آن‌ها که با هدایت اوسمار ویرا در 7 مسابقه (در لیگ برتر و جام حذفی) توانسته‌اند 5 برد به‌دست بیاورند، به دنبال حفظ روند موفق خود با هدایت سرمربی برزیلی هستند و نیم‌نگاه‌شان هم به لغزش رقبا است تا بتوانند در کورس قهرمانی خود را به صدر جدول برسانند. پرسپولیسی‌ها در فاصله 11 روز باید با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی و صنعت‌نفت آبادان رقابت کنند که جدال با گل‌گهر و صنعت‌نفت در خانه رقبا خواهد بود و اوسمار ویرا برای تکرار رکورد 100 درصد پیروزی یحیی گل‌محمدی در فروردین‌ماه سال گذشته راه سختی را در مقابل خود می‌بیند.

ت ت
کدخبر: 207835 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها