آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم امید؛ یحیی و فرهاد نمی‌آیند!

مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد انتخاب سرمربی جدید تیم امید ایران هستند.

آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم امید؛ یحیی و فرهاد نمی‌آیند!

به گزارش منیبان؛ تیم امید ایران در سالی که گذشت عملکردی فاجعه‌بار را از خود به جای گذاشت و شاگردان رضا عنایتی هم در مسیر انتخابی المپیک 2024 پاریس عملکردی ناامیدکننده داشتند و هم اینکه در بازی‌های آسیایی هانگژو نتوانستند به مدال برسند. البته که تاخیر در فرآیند انتخاب سرمربی و تعیین کادرفنی در آستانه آغاز رقابت‌ها انتخابی المپیک هم در ثبت نتایج فاجعه‌بار بی‌تاثیر نبود و حالا گفته می‌شود که مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند تا تغییر ریل بدهند و مسیر جدیدی را در پیش گیرند.مجید جلالی که به عنوان رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال انتخاب شده، مسئولیت سامان‌دادن به تیم‌های ملی پایه را برعهده دارد و در این زمینه او در حال رایزنی با اعضای هیات‌رئیسه است تا براساس گزینه‌های برگزیده شده، تکلیف نیمکت تیم‌های پایه را مشخص کند. سرنوشت تیم جوانان مشخص شده و حسین عبدی که روزهای موفقی را در تیم نوجوانان پشت سر گذاشت، به عنوان سرمربی جدید تیم جوانان انتخاب و طی روزهای آینده رسماً معرفی خواهد شد اما سرنوشت تیم امید همچنان نامشخص است.

گل‌محمدی و بی‌میلی به حضور در تیم امید

یحیی گل‌محمدی در طول روزهای گذشته به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم امید نامش مطرح شده بود؛ آن‌هم در حالی‌که پیشتر نام گل‌محمدی در حوالی نیمکت فولاد خوزستان شنیده می‌شد. مجید جلالی، یک جلسه مذاکره با یحیی گل‌محمدی را تایید کرد اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که در مقطع کنونی، گل‌محمدی تمایلی به حضور در تیم امید ندارد و هم با توجه به دستمزد کم و هم اولویت او برای حضور در فوتبال باشگاهی، سرمربی سابق پرسپولیس به درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال پاسخ منفی داده و قصد پذیرش هدایت تیم امید را ندارد.

مجیدی نمی‌خواهد به تیم امید برگردد!

فرهاد مجیدی که این روزها بدون تیم است و بعد از جدایی از اتحاد کلبا، شایعات زیادی پیرامون آینده کاری او مطرح شد، یکی دیگر از نام‌های به میان آمده برای هدایت تیم امید بود. مجیدی که تجربه کوتاه حضور در تیم امید به عنوان سرمربی را دارد و به‌واسطه اختلاف با حمید استیلی از سرمربیگری این تیم کنار کشید، در حال توافق با یک تیم اماراتی است و در مقطع کنونی تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران و به‌ویژه تیم امید را ندارد و همین مسئله باعث شده تا پرونده حضور فرهاد مجیدی در تیم امید هم بسته شود.

از شایعه انتخاب منصوریان تا شانس بالای چمنیان

علیرضا منصوریان که در سالیان گذشته مربی بازیکن‌سازی نشان داده و از دوران حضورش در نفت تهران تا هنگام حضور در فولاد خوزستان تمایل ویژه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان نشان داده، نامش به عنوان گزینه هدایت تیم امید مطرح شده و حتی شایعاتی درباره توافق فدراسیون فوتبال با او هم مطرح شد اما پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که حضور منصوریان در تیم امید صحت ندارد. در مقطع کنونی، عباس چمنیان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم امید ایران است و او که در عرصه پایه، جزو مربیان شاخص و بازیکن‌ساز محسوب می‌شود، در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال است و احتمال حضور او در تیم امید دور از ذهن نیست.

ت ت
کدخبر: 207828 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها