توصیه به بیرانوند درباره ادعای بزرگش؛ بگذار مردم انتخاب کنند!

ادعای بزرگ علیرضا بیرانوند در بازگشت از مسابقات جام ملت‌های آسیا بازتاب‌های زیادی در جامعه داشته است.

توصیه به بیرانوند درباره ادعای بزرگش؛ بگذار مردم انتخاب کنند!

به گزارش منیبان، کاروان تیم ملی ایران پس از شکست در مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 شب گذشته به تهران برگشت.اعضای کادر فنی و بازیکنان اغلب تمایلی به صحبت با خبرنگاران نداشتند اما یکی از کسانی که این کار را انجام داد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران بود.

بیرانوند در بخشی از صحبت‌های یک ادعای بزرگ را مطرح کرد و گفت: «من با قدرت می‌گویم. این نسلی که من بودم بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است و در این 10، 12 سالی که در تیم ملی بودم، هیچ تیمی را مثل این تیم یکدل ندیدم. راحت می‌توانستیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. واقعا خیلی سخت بود. این اتفاقی که برای من و تیم ملی افتاد، تا یکی دو ماه فراموش نمی‌شود. می‌توانستیم راحت قهرمان بشویم ولی برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد، تمرکز آدم از دست می‌رود.»

این ادعای بیرانوند از همان دقایق اولیه بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی پیدا کرد و موافقان و مخالفان خودش را پیدا کرد. اما امروز و در برنامه ورزش و مردم هم این ادعای بیرانوند مورد نقد قرار گرفت.مهدی شریفی یکی از مجریان برنامه ورزش و مردم امروز که عضو تحریریه این برنامه هم هست در این باره گفت: «دیشب علی بیرانوند در فرودگاه گفت که ما بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران هستیم. با این که خیلی بیرانوند را دوست دارم و دروازه‌بان خیلی خوبی است اما به نظرم ایشان اجازه بدهد ما برای‌شان نوشابه باز کنیم. ما رسانه‌ ها.. ما مردم! ما بگوییم که کدام نسل تیم ملی، بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است. قطعا بازیکنان فعلی تیم ملی خیلی خوب و محبوب هستند اما «بهترین نسل تاریخ فوتبالی ایران» لقب خیلی بزرگی است و مردم باید آن را انتخاب کنند.»

البته صحبتهای شریفی درست به نظر می رسد. بهترین نسل فوتبالی، معمولا باید نسلی باشد که جام قهرمانی آسیا را بالای سر برده است نه نسلی که حتی به فینال هم نرسیده است.

ت ت
کدخبر: 200572 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها