قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی تا پایان جام جهانی 2026 تمدید شده!

دیشب خبر آمد که امیر قلعه‌نویی به کار خود روی نیمکت تیم ملی ادامه خواهد داد اما این اتفاق پیش از بازی با قطر افتاده بود.

قرارداد قلعه‌نویی با تیم ملی تا پایان جام جهانی 2026 تمدید شده!

به گزارش منیبان، با حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا همه در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال برای روشن شدن تکلیف سرمربی تیم ملی بودند. برخی خبرها حاکی از این بود که قرار داد قلعه نویی پس از شکست ژاپن و صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا، به طور خودکار تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شده است اما در این خصوص، تا دیروز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده بود.

پس از حذف تیم ملی بسیاری معتقد بودند که سالها به مربی خارجی اعتماد شده و حالا هم باید به امیر قلعه نویی اعتماد شود ضمن اینکه او عملکرد بدی نداشته است. حالا با اعلام فدراسیون فوتبال مشخص شد که قرارداد قلعه نویی تا پایان جام جهانی 2026 تمدید شده و فدراسیون خواستار ارائه برنامه از او شده است. سخنگوی فدراسیون فوتبال در این رابطه گفت: " فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط سرمربی تیم ملی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می کند و به همین منظور از وی خواسته شده که در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه مدون و عملی خود اقدام کند."

امیر قلعه نویی پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی، 19 بازی رسمی روی نیمکت ایران حضور داشته که حاصل آن 16 برد، 2 مساوی و 1 باخت بوده است. اولین باخت قلعه‌ نویی مقابل قطر رقم خورد و تیم ملی در اولین باخت خود با هدایت قلعه نویی از جام ملت ها حذف شد.البته قرارداد قلعه نویی زمانی که تیم ملی به جمع 4 تیم پایانی رسید، تمدید شده بود اما احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال دیروز طوری صحبت کرد که انگار دیروز همین اتفاق افتاده است.  نمایش خوب تیم ملی مقابل ژاپن هم در تمدید شدن قرارداد موثر بوده است.تیم ملی در روزهای نوروزی هم بازیهای مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک را پیش رو دارد.

ت ت
کدخبر: 200560 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها