پالس‌های میلاد برای بازگشت به روزهای اوج/قُل دوم محمدی‌ها می‌خواهد زنده بماند

ستاره چپ‌پای فوتبال ایران امیدوار است بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

پالس‌های میلاد برای بازگشت به روزهای اوج/قُل دوم محمدی‌ها می‌خواهد زنده بماند

​به گزارش منیبان؛ میلاد محمدی یکی از بازیکنانی بود که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بحث بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران مطرح بود. جالب آنکه جواد نکونام سرمربی استقلال شخصاً مذاکرات اولیه‌ای را با محمدی انجام داده بود و امید داشت که در کنار جذب مهرداد محمدی، بتواند برادر دوقلوی او را هم به‌خدمت بگیرد اما باقی‌ماندن یک‌سال از قرارداد میلاد محمدی با باشگاه آاک یونان باعث شد تا آبی‌ها در مسیر جذب او ناکام بمانند. البته که پیشتر یحیی گل‌محمدی به جذب میلاد محمدی ابراز تمایل نشان داده بود اما در شرایطی مشابه، قرارداد او با باشگاه یونانی سد راه بازگشتش به فوتبال ایران شد. محمدی در شرایطی به کار خود در فوتبال یونان ادامه می‌دهد که برای حضور در ترکیب اصلی آاک رقابت جذابی با احسان حاج‌صفی دارد. در فصل جدید وضعیت مطابق میلِ میلاد محمدی پیش نرفته و او بیش از آنکه در مستطیل سبز حضور پیدا کند، نیمکت‌نشین بوده و نتوانسته عملکرد موثری در ترکیب تیم یونانی داشته باشد؛ هر چند که با وجود نیمکت‌نشینی‌های سریالی در تیم باشگاهی، همچنان محمدی یکی از اعضای ثابت فهرست تیم ملی است و قصد دارد تا با درخشش در عرصه ملی خود را به سرمربی تیم باشگاهی‌اش نشان بدهد. مدافع چپ 29 ساله فوتبال ایران در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی، هر 4 مسابقه تیمش در مسیر انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را از روی نیمکت نظاره‌گر بود و فرصت بازی به‌دست نیاورد و در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ یونان هم او از 3 بازی تیمش تنها در یک مسابقه در ترکیب اصلی به میدان رفته است. محمدی جمعاً در طول 3 فصل عضویت خود در تیم آاک یونان فعلاً 43 بازی در کارنامه خود دارد که این مسئله نشان از روزهای پرفرازونشیب مدافع ایرانی در تیم باشگاهی خود دارد.

از گل‌سازی برای تیمِ ویلموتس تا گلزنی برای تیمِ اسکوچیچ!

میلاد محمدی که 21 سالگی از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد، در طول 8 سال گذشته همواره پای ثابت فهرست تیم ملی بوده و حتی در دورانی که مارک ویلموتس، دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشتند هم او عضوی از فهرست تیم ملی بوده است؛ او در فاصله 8 ساله، سابقه انجام 51 بازی ملی را در کارنامه خود دارد و جالب آنکه کمترین تاثیرگذاری فنی محمدی در تیم ملی در دوره سرمربیگری کارلوس کی‌روش بوده است! محمدی در 50 بازی ملی خود تا پیش از رویارویی ایران و آنگولا، تجربه ثبت یک گل و یک پاس گل در تیم ملی را داشت که پاس گل او در دیدار رفت مقابل کامبوج با هدایت مارک ویلموتس به‌ثبت رسید و در دیدار برگشت و در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، محمدی توانست در قامت گلزن بدرخشد و خود را در ترکیب تیم ملی ایران نشان داد. جالب آنکه بعد از 2 سال چشم‌انتظاری برای تاثیرگذاری روی گل‌های تیم ملی سرانجام این طلسم در بازی اخیر شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل تیم ملی آنگولا شکسته شد.

پاس گلی برای اوج‌گیری دوباره؟

مدافع 29 ساله فوتبال ایران در دیدار اخیر تیم ملی مقابل آنگولا در ترکیب اصلی قرار گرفت و به جای احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی به میدان رفت. محمدی که سعی داشت با نفوذهای خود روی دروازه حریف آفریقایی خطرآفرین شود، سرانجام به خواسته خود رسید و توانست دومین پاس گل خود در عرصه ملی را برابر تیم ملی آنگولا به‌ثبت برساند تا در فصلی که جایگاه خود در ترکیب اصلی آاک یونان را از دست داده، با درخشش در عرصه ملی به دنبال بازگشت به روزهای خوب خود باشد.آاک یونان یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه در دیداری حساس در سوپرلیگ یونان باید به مصاف المپیاکوس برود که میلاد محمدی امیدوار است با توجه به درخششی که در تیم ملی داشت بتواند در تیم باشگاهی‌اش بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گیرد. محمدی در 43 بازی برای تیم یونانی انجام داده ناکام در گلزنی بوده و 3 پاس گل در کارنامه او به‌چشم می‌خورد که ستاره ایرانی امید دارد تا در صورت حضور احتمالی مقابل المپیاکوس بتواند رکورد خود را بهبود بخشد و به روزهای خوب خود ادامه بدهد.

ت ت
کدخبر: 176531 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها