رعایت مساوات توسط قلعه نویی/حفظ سهمیه گل گهر از هر لحاظ و حضور یک چهره پرسپولیسی!

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران سعی کرد با انتخاب گزینشی دستنیارانش، مساوات را رعایت کند.

رعایت مساوات توسط قلعه نویی/حفظ سهمیه گل گهر از هر لحاظ و حضور یک چهره پرسپولیسی!

به گزارش منیبان؛ امیر قلعه‌نویی اعضای کادر فنی تیم ملی را در اولین اردوی پیش رو معرفی کرد.

*سعید الهویی دستیار قلعه نویی در گل گهر سیرجان، مرد شماره ۲ تیم ملی است. این مربی البته در گل گهر سیرجان ارتقای درجه پیدا کرد و سرمربی این تیم هم شد.

*رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس هم به جرگه دستیاران امیر پیوست تا به مساوات و توازن قرمز و آبی، خدشه ای وارد نشود.

*علی اصغر قربان علیپور، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور) هم جزو کادرفنی تیم ملی تا این لحظه هستند و گفته می شود شاید وحید هاشمیان یا رضا عنایتی هم به تیمِ فنی قلعه نویی ملحق شوند.

چنان که می دانید انتخاب دستیار و اعلام لیست تیم ملی، جزو پر مناقشه ترین ماجراهای تیم ملی محسوب می شوند و اصولا سرمربی را در این زمینه وادار به پاسخگویی می کند. قلعه نویی اما همانند تمام مربیان سابق تیم ملی در این راستا، اختیار تام دارد و باید با انتخاب های او کنار آمد؛ حتی اگر مثل امروز، مدیررسانه ای که با خودش به گل گهر برده هم در هتل المپیک آفتابی شود... آن فردی که بابت نتایج تیم ملی به افکار عمومی پاسخ می هد، قطعا خود قلعه نویی است و مربیان و چهره هایی هم که به جمع او اضافه شده اند، لابد به کار تیم ملی می آیند که امروز در هتل المپیک (برای برگزاری نخستین اردو در زمان امیر) دیده شدند.

ت ت
کدخبر: 145844 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها