سر تیم فرهاد مجیدی را بریدند

در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.

سر تیم فرهاد مجیدی را بریدند

به گزارش منیبان: هر چقدر تقابل با تیم سابق برای فرهاد مجیدی خوب آغاز شد، اما اتفاقات عجیب و تصمیمات داوری، باعث شد تا او خیلی زود و با دریافت کارت قرمز، راهی سکوهای استادیوم کلباء شده و برای دومین بار در این فصل، اخراج شود.

در دیداری از هفته بیستم ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء به مصاف الوصل رفت. شاگردان مجیدی خیلی زود و توسط برایان رامیرز در دقیقه سوم به گل رسیدند. اما اشتباه سلطان الزعبی در دقیقه 10، منجر به اعلام یک خطای پنالتی به سود الوصل شد. پنالتی که کمی سختگیرانه به نظر می رسید.

با این وجود، عیسی الهوتی سنگربان کلباء توانست پنالتی فابیو دی لیما را به خوبی مهار کند ولی احمد عیسی درویش، داور مسابقه در تصمیمی جنجال برانگیز، دستور داد تا این ضربه پنالتی تکرار شود. تصمیمی که با اعتراض شدید فرهاد مجیدی و کادرفنی ببرها همراه شد.

مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که در هنگام نواخته شدن ضربه پنالتی، بازیکنی از کلباء وارد محوطه جریمه نشده و پای الهوتی نیز روی خط قرار دارد. با این وجود، داور این پنالتی را تکرار کرد. فرهاد مجیدی نیز از طریق یک دستگاه تبلت، این پنالتی را مرور کرد و پس از اطمینان از اینکه خطایی از سوی شاگردانش رخ نداده، اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.

در لحظاتی که به نظر می رسید احمد عیسی درویش، داور برای بررسی صحنه به کنار زمین آمده و از VAR کمک بگیرد، اما در کمال تعجب، او در دقیقه 16 با یک کارت قرمز مستقیم، فرهاد مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد. پنالتی تکرار شده نیز توسط لیما به گل تساوی تبدیل شد.

ت ت
کدخبر: 145599 تاریخ انتشار
منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها