سروش صحت با صبحانه با زرافه در جشنواره فجر ۴۲

همراه با نزدیک شدن به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، اخبار زیادی درباره آثار احتمالی حاضر در این جشنواره به گوش می‌رسد، صبحانه با زرافه به کارگردانی سروش صحت یکی از فیلم‌هایی است که قصد حضور در این جشنواره را دارد.

 سروش صحت با صبحانه با زرافه در جشنواره فجر ۴۲

به گزارش منیبان به نقل از ایسکانیوز، همزمان با نزدیک شدن به شروع بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور یعنی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر،، کنجکاوی درباره دانستن نام فیلم‌هایی که قرار است در این رویداد بزرگ حاضر شوند نیز میان هنردوستان بیشتر می‌شود.

درست است که هنوز عنوان فیلم‌های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به طور رسمی منتشر نشده، اما زمزمه‌هایی مبنی بر حضور رضا میرکریمی، جواد عزتی، رامبد جوان، سروش صحت، مهران مدیری، محمود کلاری و غیره در میان حاضرین در جشنواره امسال شنیده می‌شود که همین نشانگر آن است که قرار است جشنواره‌ فجر ۴۲ متفاوت از آن چیزی باشد که سال گذشته با آن روبرو بودیم.

یکی از گزینه‌های جدی حضور در جشنواره فیلم فجر امسال "صبحانه با زرافه" به کارگردانی سروش صحت است.

سروش صحت در دومین تجربه ساخت فیلم سینمایی پس از جهان با من برقص، به سراغ ساخت فیلم سینمایی “صبحانه با زرافه” به تهیه کنندگی محمد شایسته رفته است که داستانی کمدی دارد.

«صبحانه با زرافه» درست هماننذ نخستین ساخته سروش صحت در چند شهر شمالی بوده فیلمبرداری شده و پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، بهرام رادان و بیژن بنفشه‌خواه از جمله بازیگران آن هستند.

 

سروش صحت با مجموعهٔ «جُنگ ۷۷» مهران مدیری در سال ۱۳۷۷ پا به عرصهٔ هنر گذاشت و به شهرت رسید و هم‌زمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد. بازی در سینما را در سال ۱۳۷۸ با فیلم شراره به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد.

بیشترین تجربه‌ سروش صحت در عرصه بازیگری بوده و در حوزه ساخت سریال طنز نیز سر رشته دارد.

او تاکنون در حدود ۳۰ فیلم سینمایی به نقش‌آفرینی پرداخته است و حالا پس از گذشت ۵ سال از ساخت فیلم «جهان با من برقص» قصد دارد دومین فیلم سینمایی خود به روی پرده ببرد.

سروش صحت در سال ۱۳۹۷ فیلم جهان با من برقص را با بازی علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور و کاظم سیاحی ساخت در سال ۱۳۹۸ برندهٔ سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

ت ت
کدخبر: 191591 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها