تیکه سنگین نماینده ردصلاحیت شده مجلس به دولت رئیسی درباره کوروش کمپانی

رشیدی کوچی درباره تخلفات کوروش کمپانی نوشت: به نظر مقصر اصلی آن‌هایی هستند که چند وقت قبل، واردات آیفون را به بهانه‌های واهی به کشور ممنوع اعلام کردند بدون آنکه توجه کنند چه زندگی‌هایی نابود می‌شود و چه علاقه‌مندی‌هایی به تنفر تبدیل می‌شود.

تیکه سنگین نماینده ردصلاحیت شده مجلس به دولت رئیسی درباره کوروش کمپانی
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس، با انتشار پستی در اینستاگرام خود با اشاره به ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی نوشت: این روزها خبر کلاه‌برداری کوروش کمپانی کل فضای مجازی را پر کرده است، به نظر شما مقصر اصلی کیست؟

وی با اشاره به تبلیغ سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی گفت: آن جوانی که علاقه‌مندی مردم به گوشی‌های مردم سوءاستفاده کرده و از فرصت پیش امده برای پیش‌فروش ۲۰۰ هزار گوشی به قیمت ۲۵ میلیون تومان سود کرده، پول را برداشته و فرار کرده است؛ یا آن افراد مشهور و معروفی که بدون اطلاع از پشت‌پرده ماجرا، برای این کمپانی تبلیغ کردند و امروز انگشت اتهام به سمت آنان است؟

این نماینده ردصلاحیت شده در مجلس گفت: به نظر مقصر اصلی آن‌هایی هستند که چند وقت قبل، واردات آیفون را به بهانه‌های واهی به کشور ممنوع اعلام کردند بدون آنکه توجه کنند چه زندگی‌هایی نابود می‌شود و چه علاقه‌مندی‌هایی به تنفر تبدیل می‌شود.

نماینده مرودشت در مجلس یازدهم گفت: بله مقصر اصلی دولت‌هایی هستند که با تصمیمات اشتباه خود، زمینه‌ساز بروز فساد می‌شوند؛ این گوشه کوچکی از آن فساد بزرگی است که در پشت‌پرده ممنوعیت واردات آیفون نهفته است.

ت ت
کدخبر: 201657 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها