ارتش اسرائیل درباره حمله همه‌جانبه به غزه ادعایی عجیب کرد!

سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که نیروهای این رژیم به تعمیق عملیات زمینی در شمال و جنوب نوار غزه ادامه می‌دهند.

 ارتش اسرائیل درباره حمله همه‌جانبه به غزه ادعایی عجیب کرد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از مهر، سخنگوی ارتش اسرائیل در سخنانی ادعا کرد که نیروهای ما به تعمیق عملیات دریایی، زمینی و هوایی در سراسر نوار غزه ادامه می‌دهیم. سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که ما مسئولیت بازگرداندن افراد ربوده شده در نوار غزه را داریم.

او همچنین مدعی شد: «با بمباران زمین، دریا و هوا دو هزار عضو حماس را در نوار غزه کشتیم و برای حذف حزب الله از مرزها با قاطعیت کار می‌کنیم. حماس مسئول جان اسرائیلی‌های ربوده شده در غزه است.»

از سوی دیگر، شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که تل آویو در حال بررسی تمدید آتش بس برای بیش از دو هفته است تا حماس را متقاعد کند که گروگان‌ها را آزاد کند.

شبکه ۱۲ اسرائیل هم به نقل از منابع سیاسی خود گزارش داد: «هنوز زود است که در مورد شکست مذاکرات برای تکمیل یک معامله جدید مبادله اسرا صحبت کنیم.» شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از منابع صهیونیستی تاکید کرد که مصمم هستیم تمام تلاش خود را برای تضمین موفقیت مذاکرات آزادی گروگان‌ها انجام دهیم، هرچند می‌دانیم که این مذاکرات دشوار خواهد بود.»

وبگاه آمریکایی آکسیوس نیز به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که پیشنهادی را برای یک معامله جدید مبادله اسرا ارائه کرده‌ایم و تخمین می زنیم که طی چند روز آینده پاسخی از سوی کارگزاران قطری دریافت کنیم.

ت ت
کدخبر: 193047 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها