نماینده مجلس یازدهم:

مردم در صف دریافت وام هستند اما چطور مرتب اختلاس‌ اتفاق می‌افتد!

نماینده مجلس یازدهم گفت: مردم در صف دریافت وام هستند، مرتب برای آنها اشکال‌تراشی کرده و آنها را معطل می‌کنیم یا وام فرزندآوری و وام کالاهای اساسی را به سختی دریافت می‌کنند اما این جور اختلاس‌ها مرتب اتفاق افتاده و می‌گویند که فساد در مجموعه‌های اداری نیست.

مردم در صف دریافت وام هستند اما چطور مرتب  اختلاس‌ اتفاق می‌افتد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، سیدمرتضی حسینی در تذکری شفاهی با اشاره به فساد یکی از شرکت‌های وارد کننده چای اظهار کرد: بحث فساد اخیر که درخصوص یکی از واردکنندگان چای رخ داده است، فضای ذهنی جامعه و مردم ما را درگیر کرده است و ما می‌خواهیم از دولت سوال کنیم با توجه به این حجم فساد چه نظارتی صورت می‌گیرد؟

این نماینده مجلس اظهار کرد: مردم در صف دریافت وام هستند، مرتب برای آنها اشکال‌تراشی کرده و آنها را معطل می‌کنیم یا وام فرزندآوری و وام کالاهای اساسی را به سختی دریافت می‌کنند اما این جور اختلاس‌ها مرتب اتفاق افتاده و می‌گویند که فساد در مجموعه‌های اداری نیست.

حسینی تاکید کرد: بحث دیگر ما مجموعه حراست‌ها است؛ اگر در ریاست جمهوری مجموعه حراست‌ها کار خود را به خوبی انجام داده و نظارت لازم را انجام دهند، اینجور فساد و اختلاس‌ها شکل نمی‌گیرد. بنده در مجموعه فولاد میانه نزدیک به سه ماه پیش موردی را به رئیس اداره اطلاعات میانه مطرح کردم و به حراست وزارت راه تذکر دادم تا جلوی فساد گرفته شود؛ بنابراین اگر می‌خواهیم با فساد مقابله کنیم باید مجموعه حراست کار خود را به خوبی انجام دهند.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 191242 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها