وکیل توماج صالحی در گفتگو با منیبان:

جلسه بازپرسی توماج صالحی تفاوتی با سایر متهمین نداشت

وکیل توماج صالحی می‌گوید: نحوه رسیدگی به پرونده توماج صالحی صرفا در این رابطه که جلسه از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شده است متفاوت با سایر متهمین نبوده کما اینکه روز یکشنبه که به همراه خانواده توماج صالحی به دادسرا رفتیم، هیچ متهم دیگری هم از زندان اعزام نشده بود و همه جلسات به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

جلسه بازپرسی توماج صالحی تفاوتی با سایر متهمین نداشت

به گزارش خبرنگار سیاسی مُنیبان، روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه امیر رئیسیان از برگزاری جلسه بازپرسی پرونده توماج صالحی به صورت آنلاین خبر داد. 

او طی توئیتی نوشت: جلسه بازپرسی پرونده ‎توماج صالحی در دادسرای اصفهان امروز صبح برگزار شد. توماج از طریق ویدیوکنفرانس در جلسه شرکت داشت و با حضور وکلا به سوالات بازپرس پرونده پاسخ داد. امیدواریم با رفع شدن نقائص تحقیقات، پرونده هرچه سریعتر برای رسیدگی بدوی به دادگاه ارسال شود.

وکیل توماج صالحی در این توییت درباره علت اینکه جلسه مذکور به صورت آنلاین برگزار شده توضیحی ارائه نداده بود.

در همین راستا او در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره اینکه چرا جلسه دادگاه توماج صالحی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: جلسه دادگاه نبود بلکه بازپرسی و علت اینکه به صورت آنلاین برگزار شده به این دلیل است که همه جلسات بازپرسی دادسرای اصفهان به این صورت برگزار می‌شود و زندانی را برای جلسه بازپرسی اعزام نمی‌کنند و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

او افزود: بنابراین میان توماج صالحی با سایر زندانی‌ها در مورد نحوه برگزاری این جلسه بازپرسی تفاوت ویژه‌ای قائل نبودند. در مجموع رویه اغلب دادسراهای کشور به این ترتیب است که به صورت آنلاین برگزار میشود و حتی بعضاً جلسات رسیدگی دادگاه هم به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

رئیسیان در ادامه تصریح کرد: در نتیجه نحوه رسیدگی به پرونده توماج صالحی صرفا در این رابطه که جلسه از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شده است متفاوت با سایر متهمین نبوده کما اینکه روز یکشنبه که به همراه خانواده توماج صالحی به دادسرا رفتیم، هیچ متهم دیگری هم از زندان اعزام نشده بود و همه جلسات به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

ت ت
کدخبر: 153747 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها