عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مُنیبان:

۴ ایرباس وارد کشور شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست/ تعداد بیشتری وارد خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره برخی اخبار مبنی بر ورود ۴ ایرباس به داخل کشور گفت: قبلاً صحبت‌هایی درباره ورود ایرباس‌ها شده بود و در جریان هستیم که در حال حاضر ارائه توضیحات بیشتر لازم نیست.

۴ ایرباس وارد کشور شده و نیاز به توضیح بیشتر نیست/ تعداد بیشتری وارد خواهد شد

به گزارش منیبان، پایگاه خبری انجمن هوانوردی هلند روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه مدعی شد چهار ایرباس A۳۴۰ ترکیه در ۲۳ دسامبر از ژوهانسبورگ به ایران منتقل شده است.

طبق این ادعا هر ۴ هواپیما تقریباً همزمان در بعدازظهر ۲۳ دسامبر ژوهانسبورگ را ترک کردند. مقصد نهایی این هواپیماها ازبکستان اعلام شده اما به محض رسیدن به حریم هوایی ایران به سمت تهران تغییر مسیر دادند و در آنجا فرود آمدند و هنوز جزئیات بیشتری درباره علت فرود که آیا اضطراری بوده یا دلیل دیگری داشته منتشر نشده است.

در همین راستا جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره برخی اخبار مبنی بر ورود ۴ ایرباس به داخل کشور گفت: قبلاً صحبت‌هایی درباره ورود ایرباس‌ها شده بود و در جریان هستیم که در حال حاضر ارائه توضیحات بیشتر لازم نیست.

او افزود: وارد کردن ایرباس‌ها اقدام مناسبی است بسیاری از مشکلات حل می‌شوند و انشاالله تعداد بیشتری هم وارد کشور می‌شوند.

ت ت
کدخبر: 131615 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها