رپرتاژ آگهی

قیمت پنجره وین تک در گروه صنعتی پنجره اول

برای آگاهی از قیمت پنجره وین تک در گروه صنعتی پنجره اول ، ابتدا توضیحاتی در مورد مشخصات و نحوه تولید این پروفیل ارائه میدهیم .

قیمت پنجره وین تک در گروه صنعتی پنجره اول

برای آگاهی از قیمت پنجره وین تک در گروه صنعتی پنجره اول ، ابتدا توضیحاتی در مورد مشخصات و نحوه تولید این پروفیل ارائه میدهیم .

قیمت پنجره وین تک متشکل از متغیر های مختلفی میباشد که به اختصار به توضیح برخی از این آیتم ها می پردازیم .

و برای شناخت بیشتر این محصول به آنالیز سطح مقاطع آن میپردازیم .

در ابتدا برای توصیف سطوح مقاطع مختلف پروفیل ، با تقسیم بندی این محصول به دو دسته لولایی و کشویی شروع میکنیم .

پروفیل لولایی وین تک

وین تک در سطح مقاطع لولایی دارای دو نشیمن شش سانتی متری ( 640 چهار کاناله ) و هفت سانتی متری ( 700 پنج کاناله ) دارای سبد کالایی کامل میباشد .

پروفیل های رنگی و لمینیت فابریکی کارخانه ، اکسسوری ها و اضافه شونده ها ، بخشی از متریال هایی میباشد که کمتر برندی توان رقابت با وین تک را امکان پذیر میکند .

سطح مقاطع لولایی ، پروفیل های فریم ، مولین یا میانی ، لنگه باز شو یا سش ، زهوار ، آداپتور را شامل میشود .

فضای قرار گیری شیشه در داخل پروفیل لولایی وین تک 20 میلی متری میباشد و به عنوان مثال برای استفاده از دو عدد شیشه چهار میلی متری میتوانید از اسپیسر 12 استفاده کنید .

گالوانیزه مورد استفاده در داخل پروفیل فریم وین تک ناودانی 28*25*28 میباشد .

پروفیل کشویی وین تک

این پروفیل در سطح مقطع کشویی دارای فریم های تک ریل ده سانتی متر و هفت میلی متری و جفت ریل هشت سانتی متری است .

ابعاد قرارر گرفتن شیشه در فریم کشویی وین تک نیز همانند فریم لولایی 20 میلی متری بوده و یکسان است .

زهوار کشویی وین تک قابلیت استفاده در نمونه لولایی را نیز دارد . هم چنین مولین یا پروفیل میانی در سطح مقطع کشویی قابلیت نصب در لولایی را هم دارد .

وین تک کشویی در سه سطح قابلیت قرار گیری گالوانیزه را دارا میباشد .

لیست قیمت پروفیل وین تک

برای دریافت لیست قیمت پروفیل وین تک و ضرایب تخفیفات حتما باید درخواست خود را ثبت نموده و از طریق نماینده این شرکت و یا خود کارخانه اقدام نمایید .

درصد تخفبفات با توجه به میزان حجم خرید و نحوه واریزی اعمال میگردد .

قیمت پنجره وین تک با توجه به نحوه خرید تولید کننده و مونتاژکار متغییر بوده و نوسان جزئی دارد که تاثیر چندانی بر روی قیمت پنجره تمام ندارد .

این موضوع بدین معناست که قیمت پنجره تولید شده در تمامی نمایندگی ها نزدیک به هم بوده و رعایت اصول تولید و استاندارد ها جزو لاینفک الزامی میباشد.

شرکت آدوپن با برند تجاری وین تک با توجه به نوسانات قیمت بازار ، درصد تخفیفات لحاظ شده بر روی لیست قیمت را تغییر میدهد و شما جهت دریافت قیمت نهایی حتما قبل از خرید استعلام بگیرید .

قیمت تمام شده پنجره وین تک بر اساس همین لیست و ملزومات و یراق آلات موجود در بازار تعیین میگردد که این امر رابطه مستقیم به میزان نوسانات ارز داشته و به روز میباشد.

قیمت پنجره وین تک

اما در نهایت قیمت پنجره وین تک با توجه به کیفیت تولید و استاندارد ها بسیار مقرون به صرفه است .

بدان معنا که یک پنجره استاندارد تولید شده با برند وین تک میتواند عمر مفید بسیار طولانی را داشته باشد . زیرا این پروفیل از نظر مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی کارایی خود را ثابت کرده و خود را به عنوان یک برند موفق معرفی نموده است .

قیمت یک پنجره استاندارد با عرض یک متر و ارتفاع یک متر با برند وین تک دو میلیون و دویست هزار تومان میشود که در مقایسه با انواع برند های موجود در بازار با توجه به کیفیت مطلوب به صرفه است .

پنجره اول توصیه می کند جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت پیش فاکتور خود با ما در تماس باشید .

در آخر این قیمت بر اساس نظر کارشناس و سطح مقاطع بکار رفته در تولید پنجره متغییر بوده و تصمیم نهایی با توجه به نیاز مشتری و مشاوره تعیین می گردد .

متغییر های تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی متقاضی متشکل از قیمت پروفیل و یراق و شیشه میباشد که در نهایت مبلغی به عنوان هزینه نصب به آن اضافه میگردد .

این متغییر ها را شما درخواست میدهید و ما صرفا بهترین پیشنهاد را ارائه میکنیم .

به عنوان مثال اگر شما در محل سرو صدای زیادی دارید و جهت کم کردن این آلودگی صوتی قصد تعویض پنجره های خود را دارید پیشنهاد ما استفاده از شیشه هایی با قطر بیشتر میباشد .

اما اگر برای جلوگیری از برودت هوا نیت به تعویض پنجره های دوجداره را دارید پیشنهاد ما استفاده از یراق آلات مرغوب تر و دو حالته میباشد .

گروه صنعتی پنجره اول با توجه به سابقه طولانی تولید پنجره دوجداره و همچنین به عنوان نماینده فروش پروفیل و تولید پنجره در تلاش است بهترین مشاوره را ارائه کند .

و جهت اطلاع شما مشتریان گرامی مقالات به روز تری را تهیه نماید .

ارزان ترین قیمت را با بهترین کیفیت تولید از ما بخواهید.

ت ت
کدخبر: 135168 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها