رپرتاژ آگهی

مقایسه شرکت های نوپا در عرصه فروش اینترنتی پنجره دوجداره

با توجه به گسترش و رواج خرید های اینترنتی و به صورت آنلاین و مجازی، تعداد شرکت هایی که جهت همراهی با نحوه فروش در بازارهای مدرن اقدام به فعالیت در این حوزه نموده اند روبه افزایش است .

مقایسه شرکت های نوپا در عرصه فروش اینترنتی پنجره دوجداره
بیشتر بخوانید:

ازجمله فعالیت هایی که در فضای مجازی می توانید متصور باشید، فروش انواع محصولات زیبایی، پوشاک، هوش و سرگرمی و از این قبیل کالاها می باشند.

در گذشته کمتر کسی می توانست باور داشته باشد که محصولاتی که نیاز به محاسبه و آنالیز دقیق دارند، بتوانند محصولات خود را در این بازار به فروش برسانند.

اکثر فعالیت های این شرکت ها به معرفی کالا های خود و یا ارائه لیست قیمت ها معطوف می شد.

اما با گذر زمان و توجه شرکت ها به بازار هدف و تارگت مشتریان، خود را به روز نموده و از الگوریتم هایی برای محاسبه قیمت طراحی کردند.

البته شایان ذکر است که نرم افزار هایی جهت استعلام قیمت در دست تولید کنندگان و فروشندگان این حوزه موجود است که به واسطه موضوع کپی رایت و قیمت بالا و همچنین تخصصی بودن آن ها، کاربرد خاصی برای مشتری ندارند.

از این روی شرکت هایی که در سایت های خود از نرم افزار های محاسبه قیمت استفاده می کنند، این نرم افزارها را ساده سازی و باز نویسی کرده اند.

آنالیز نقطه به نقطه

در این مقاله سعی می کنیم شرکت هایی با سابقه تولید بیش از ده سال و دارای محل مشخص و شناخته شده را بر اساس شاخصه هایی یکسان مورد بررسی قرار دهیم.

معیارهای مورد بررسی در این مقاله به شرح زیر عنوان می گردد:

  • سابقه تولید
  • سابقه حضور و فروش در فضای مجازی و اینترنت
  • پروفیل های مورد استفاده در تولید پنجره دوجداره
  • نمایندگی
  • میزان گارانتی
  • قیمت محصولات
  • ظاهر و شماتیک سایت فروشگاهی

این معیار ها جهت مقایسه نقطه ای بوده و بنایی در کیفیت محصول نهایی ندارد.

ما صرفا به مقایسه شرکت هایی می پردازیم که از نظر کیفیت تولید همگن بوده و تنها در جزئیات تفاوت دارند.

شرکت تولیدی و بازرگانی کارماوین

برای شناخت بهتر شرکت تولیدی و بازرگانی کارماوین، به نکاتی در مورد این شرکت اشاره می کنیم.

کارماوین در سال 1389 و با فروش پروفیل و پنجره دوجداره، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1391 با تاسیس کارخانه تولیدی وارد بازار تولید پنجره دوجداره شد.

این شرکت با گسترش تولیدات خود و ارتقاء ماشین آلات، شروع به فروش محصولات به همکاران و تولید با تیراژ بالا نمود.

اما شروع فعالیت کارماوین در فضای مجازی و فروش اینترنتی از سال 1396 و با راه اندازی سامانه فروش آنلاین به صورت سایت اینترنتی نمود.

از جمله فعالیت های کارماوین را می توان به تولید پنجره دوجداره، فروش مستقیم پروفیل و یراق آلات و پخش ملزومات مربوط به پنجره دوجداره برشمرد.

پروفیل های مورد استفاده در کارماوین جهت تولید پنجره دوجداره را به شرح زیر عنوان می کنیم:

  • وین تک
  • ویستابست
  • هافمن
  • هوم لند
  • آورتا

همچنین کارماوین نماینده فروش مستقیم پروفیل های وین تک، هافمن، هوم لند و آورتا نیز می باشد که به شرح زیر آن ها را معرفی می نماییم:

  • نماینده فروش پروفیل وین تک استان تهران
  • نماینده فروش پروفیل هافمن استان البرز و گیلان
  • نماینده فروش پروفیل هوم لند و آورتا استان گیلان

البته این شرکت نماینده فروش یراق آلات Endow، W.boss، VHS و Winac استان گیلان نیز می باشد.

گروه تولیدی و بازرگانی پروماوین

پنجره دو جداره

پروماوین در سال 1392 و در قالب فروش درب و پنجره دوجداره شروع به فعالیت نمود و تنها پس از گذشت یک سال اقدام به راه اندازی کارخانه تولیدی پنجره دوجداره  نمود.

این شرکت در سال 1397 فعالیت خود را در اینستاگرام شروع نمود و در انتهای سال 1398 اقدام به راه اندازی سایت فروش پنجره دوجداره نمود.

در راستای پیشرفت و اهداف بلند مدت شرکت پروماوین، اقدام به راه اندازی سامانه استعلام آنلاین نمود و در دسته اولین شرکت هایی قرار گرفت که توانست این نرم افزار را بر روی سایت خود قرار دهد.

سهولت کار با نرم افزار فروش آنلاین پنجره دوجداره و استعلام آنلاین، این شرکت را در رده پر بازدید ترین سایت های فروش آنلاین قرار داده است.

گروه تولیدی پروماوین، همانند کارماوین نماینده تولید و فروش پروفیل هافمن در استان تهران و البرز می باشد.

مشخصات محصولات مورد استفاده و نمایندگی های پروماوین به شرح زیر عنوان می گردد:

  • نماینده تولید و فروش پروفیل هافمن استان تهران و البرز
  • نماینده تولید و فروش پروفیل هوم لند و آورتا استان تهران
  • نماینده فروش پروفیل هوم لند استان گیلان

همچنین پروماوین نماینده فروش یراق آلات Endow و W.Boss در استان تهران و گیلان می باشد.

گروه صنعتی و بازرگانی پنجره اول

پنجره اول با بیش از ده سال سابقه تولید پنجره دوجداره، یکی از خوش نام ترین برند های بازار ایران می باشد.

این شرکت در سال 1392 و از همان ابتدا با راه اندازی کارخانه تولید پنجره دوجداره فعالیت خود را در بازار ایران آغاز نمود و از همان ابتدا با پروفیل هایی نظیر ویستابست و وین تک نام خود را به بازار معرفی نمود.

فروش پنجره دوجداره با تیراژ بالا و همچنین فروش همکاری، راهی بود که پنجره اول انتخاب کرد و به دلیل حساسیت های مدیران این شرکت، به دلیل حفظ کیفیت محصولات، بیشتر به بازار سنتی فروش بسنده نمود.

اما با توجه به نیاز بازار و همچنین اهداف بلند مدت تعریف شده در برنامه های پنجره اول، در سال 1400 در حوزه فروش اینترنتی فعالیت خود را با راه اندازی سایت اینترنتی شروع کرد.

گروه صنعتی و بازرگانی پنجره اول، فعالیت های گسترده ای در رابطه با فروش اقلام مربوط به متریال های نمای ساختمان و همچنین پنجره های دوجداره انجام می دهد که آن ها را به شرح زیر اعلام می کنیم:

  • تولید و فروش پنجره دوجداره با برند هافمن، وین تک، ویستابست، هوم لند، آورتا و سی فور در استان تهران
  • عاملیت فروش پروفیل هافمن در استان تهران و البرز
  • نماینده فروش پروفیل هوم لند، بلووین، هوم پن و آورتا در استان گیلان
  • فروش یراق آلات Endow، W.boss، VHS و Winac استان گیلان

باید درنظر داشت که پنجره اول به تازگی خود را در بازار فروش آنلاین معرفی نموده و قطعا از این برند در آینده بیشتر خواهیم شنید.

جدول آنالیز متریکال

نهایتا برای جمع بندی بهتر و همچنین مقایسه حدودی این سه شرکت، در جدول متریکال به صورت شماتیک موارد یاد شده را عنوان می کنیم.

نام شرکت

سابقه تولید

نماینده فروش

تعداد پروفیل

مصرفی

سابقه فعالیت مجازی

ضمانت فروش

لیست قیمت

کارماوین

یازده سال

  •  

پنج برند

شش سال

  •  
  •  

پروماوین

نه سال

  •  

چهار برند

پنج سال

  •  
  •  

پنجره اول

ده سال

  •  

شش برند

دو سال

  •  
  •  
 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به آنالیز متریکال و عناوینی که مطرح گردید، می توان متصور بود که شرکت های ارائه دهنده خدماتی که شامل محاسبه دقیق هستند، می توانند با راه اندازی کسب و کارهای خود در اینترنت به معرفی و فروش محصولات خود کمک کنند.

این نحوه فروش، یکی از رایج ترین و نوین ترین راه هایی است که پس از شروع همه گیری کرونا، مردم را راغب به استفاده از آن کرده است.

بنابر این، پیشنهاد می کنیم اگر در حوزه فعالیت خود و در فروش و معرفی کالا های خود به مشکل بر خورده اید، این راه را نیز تجربه کنید.

قطعا فروش محصولاتی که نیاز به محاسبه و توضیحات کارشناسی دارد، یکی از دشوار ترین کارها در فروش اینترنتی می باشند. اما می بینید که حتی در این مقوله شرکت های زیادی به موفقیت رسیده اند و تجربه آن ها می تواند چراغی روشن برای راهی که شما انتخاب کرده اید باشد.

ت ت
کدخبر: 148791 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها