خبر مهم؛ تصمیم دولت درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره احتمال تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفته است بعید است دولت این روز را تعطیل کند اما معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفته است دولت، موضوع تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن را به خود کارکنان واگذار کرده است

خبر مهم؛ تصمیم دولت درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن

به گزارش منیبان، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره احتمال تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفته است بعید است دولت این روز را تعطیل کند اما معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفته است دولت، موضوع تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن را به خود کارکنان واگذار کرده است

در حالیکه گمانه زنی ها درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن بالا گرفته است اما دولت در این باره سکوت کرده است

میثم لطیفی، چهارشنبه در حیاط دولت، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن، گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند؛ بعید می‌دانم که دولت، این روز را تعطیل کند. هنوز در این‌باره، بحثی مطرح نشده است.

روز شنبه در بین ۲ تعطیلی جمعه ۲۰ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن، قرار گرفته است

سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس، روز گذشته درباره احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن، تصریح کرد: دولت، اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند، امروز اعلام می‌کرد. البته موضوع تعطیلی این روز را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که می‌خواهند، از مرخصی استفاده کنند.

حسینی در پایان، گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی روز ۲۱ بهمن نیست؛ ممکن است که تصمیم جدیدی اتخاذ شود. البته امروز در دولت، مطرح شد و تصمیمی اتخاذ نشد.

ت ت
کدخبر: 200381 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها