آژیر قرمز در تهران به صدا درآمد!

آژیر قرمز در تهران به صدا درآمد!

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا،

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه) سامانه بارشی تقویت شده و در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، سواحل دریای خزر و برخی نقاط واقع در غرب و مرکز کشور و برخی نقاط در شمال شرق رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

پ

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و تلاطم امواج دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

 در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران بارش شدت خواهد داشت.

یکشنبه گستره بارش در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان و مرکزی و برخی نقاط اصفهان است.

دوشنبه و سه‌شنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی مناطق کوهستانی استان گلستان و شرق سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی آن بارش رخ می‌دهد.

طی ۵ روز آینده ریزش تگرگ در برخی مناطق مستعد و نیز وزش باد شدید و گرد و خاک همراه با سامانه بارشی دور از انتظار نیست.

از امروز تا سه‌شنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

طی ۲ روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطمند. یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.

ت ت
کدخبر: 217058 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها