رو واریز سود مرحله دوم سهام عدالت در اسفند

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد.

رو واریز سود مرحله دوم سهام عدالت در اسفند

به گزارش منیبان، طبق گزارش مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت پایان سال جاری خواهد بود. براساس مکاتبات انجام شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی و سازمان بورس، قرار شده است تمام سودهای شرکت‌های سرمایه‌پذیر دریافت گردد. در این صورت سود سهام عدالت مرحله دوم بیش از مرحله اول خواهد بود. احتمالا امسال نیز همچون سال گذشته، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اواخر اسفند باشد.

نحوه دریافت سود سهام عدالت

همان‌طور که پیش از این گفته شد، تنها شرط دریافت سود سهام عدالت ثبت نام در سجام و ثبت شماره شبا دارنده سهام است. سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده و احراز هویت نشده‌اند، مبلغ سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده و بستانکار تلقی می‌شوند. اگر در سجام ثبت نام نکرده‌اید باید بدانید که ثبت نام در سجام و احراز هویت به دو روش انجام می‌گردد.

1. در روش نخست می‌توانید به طور مستقیم وارد سامانه سجام شوید و اطلاعات شخصی و شماره حساب را وارد نمایید. پس از تکمیل فرم‌های مربوطه یک کد 10 رقمی به شماره همراه پیامک می‌شود، پس از دریافت کد می‌توانید مجدد وارد سامانه شوید و احراز هویت غیرحضوری انجام دهید. این روش مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد.

2. در روش دوم می‌توانید با ورود به سایت کارگزاری بیدار برای ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی اقدام کنید.

سودهای رسوب شده سهامداران سهام عدالت

کسانی که سهام عدالت دارند ولی تا به حال سودی دریافت نکردند باید در سامانه سجام ثبت نام کنند. پس از احراز هویت در سجام، سهامداران در آذر 1402 علاوه بر سود سهام عدالت سال 1401، سود سنوات‌های گذشته را هم دریافت می‌کند.

سود سهام عدالت متوفیان

ت ت
کدخبر: 200416 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها