عیدی میلیونی دولت به بازنشستگان تا یک هفته دیگر/ مبلغ عیدی

بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، یک میلیون تومان عیدی از طرف دولت تا یک هفته دیگر دریافت خواهند کرد.

عیدی میلیونی دولت به بازنشستگان تا یک هفته دیگر/ مبلغ عیدی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از پرداخت مستمری بازماندگان به خانواده‌های بیمه شدگان خبر داد و افزود: افرادی که در این صندوق بیمه شده باشند و فوت کنند به خانواده‌های آنها مستمری پرداخت خواهد شد.

برقراری درخصوص پرداخت عیدی به بازنشستگان این صندوق تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد به میزان یک میلیون تومان (سطح یک پرداختی پرداخت مستمری) عیدی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت کنیم.

وی در خصوص پرداخت زمان عیدی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تلاشمان این است که ظرف یک هفته این مسئله در هیئت مدیره صندوق به تصویب برسد و سپس به حساب مستمری‌بگیران واریز کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر به سایر صندوق‌های بیمه‌ای گفت: علاوه بر این انتقال سایر صندوق‌ها بیمه‌ای می‌توانند سوابق خود را به این صندوق منتقل کنند.

برقراری همچنین به بیمه درمان بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر اشاره کرد و افزود: بیمه درمان این افراد توسط سازمان بیمه سلامت انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلام خبر پوشش بیمه درمان تکمیلی برای مستمری بگیران این صندوق تصریح کرد: همه مستمری‌بگیران از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دو هدف اساسی و مهم در صندوق بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر ترسیم شده، اظهار کرد: کفایت مستمری و ارائه خدمات بهتر، دو هدفی است که برای بیمه‌شدگان پیگیری و دنبال می‌شود.

ت ت
کدخبر: 200342 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها