مبلغ عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1402

در سال 1400 به میزان یک ماه مستمری به عنوان عیدی در اسفندماه به حساب مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور واریز شد و برای امسال در این زمینه سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز را تخصیص بدهد تا عیدی به مددجویان این دو نهاد واریز شود.

مبلغ عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1402

به گزارش منیبان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت یکی از راه های رسیدن به توانمندی جامعه هدف، اشتغال پایدار و مسکن است که در این راه با برنامه ریزی کشوری و پیگیری های استانی گام های موثری برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خبر از افتتاح طرح های اشتغالزایی و تحویل مسکن مددجویی در این ایام الله داد.

دکتر منطقی در ابتدا با بیان این مطلب که، توانمندی جامعه هدف بعنوان رویکرد اصلی در سازمان بهزیستی کشور است گفتند: یکی از راه های رسیدن به این هدف اشتغال پایدار و مسکن است که در این راه با برنامه ریزی کشوری و پیگیری های استانی گام های موثری برداشته شده است.

فزود: با همکاری و همراهی کلیه همکاران در بخش دولتی و غیردولتی در سال گذشته صد در صد تعهد اشتغال استان انجام شده است و همچنین در سال گذشته و ۱۰ ماهه سال جاری ۱۵۳ مسکن تحویل و ۱۴۱۹ نفر اشتغال مددجویی انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان و مشاور استاندار در امور توانخواهان با تبریک مجدد ایام الله دهه فجر، خبر از تحویل ۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با سراسر کشور و با حضور ریاست و معاونین سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفرانس و افتتاح ۷۳ طرح اشتغالزایی در این ایام الله داده و افزودند: ۱۹ واحد مددجوی در قالب تفاهم نامه کمک به تامین، مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول و سایر طرح های در دست اقدام است و همچنین ۷۳ طرح اشتغال نیز در قالب خوداشتغالی و کارفرمایی است.

وی در پایان سخنان خود، تحقق اهداف در یک سازمان را منوط به همدلی و همراهی پرسنل آن مجموعه بیان و تقدیر ویژه ای از کلیه پرسنل در بخش دولتی و غیر دولتی داشتند.

در سال 1400  به میزان یک ماه مستمری به عنوان عیدی در اسفندماه به حساب مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور واریز شد و برای امسال در این زمینه سازمان برنامه و بودجه باید اعتبارات مورد نیاز را تخصیص بدهد تا عیدی به مددجویان این دو نهاد واریز شود.

ت ت
کدخبر: 200260 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها