ادامه استقرار ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر

با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز(دوشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.

ادامه استقرار ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از ایرنا، رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، امروز(دوشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲)، ناوگان اورژانس استان تهران در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.

به گزارش وبدا، محمد اسماعیل توکلی با تاکید بر اینکه این سومین استقرار نیروهای اورژانس در هفته جاری است، اظهارداشت: مناطق و میادینی که نیروهای اورژانس در آن مستقر هستند، شامل میادین آزادی، انقلاب، تجریش، فردوسی و شهرری است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری جدا خودداری کنند، یادآور شد: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش ایرنا ، کیفیت هوای تهران با قرار گرفتن شاخص روی عدد ۱۳۸ در وضعیت نارنجی و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و در این شرایط به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

همچنین بدلیل کیفیت هوای تهران امروز / دوشنبه پیش دبستانی ها و دبستان‌های استان تهران به غیر از شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند غیرحضوری است.

 

ت ت
کدخبر: 190188 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها