نماینده مجلس شورای اسلامی:

مسمومیت دانش آموزان دختر کار منافقین است/ دشمن می‌خواهد برای نظام مزاحمت ایجاد کند

روح‌الله عباس‌پور گفت: ما مسمومیت دانش آموزان دختر را بخشی از جنگ ترکیبی دشمن می‌دانیم. آنها شیوه‌ها روش‌های مختلفی را جهت ایجاد مزاحمت برای نظام و انقلاب پیش گرفتند که یکی از آن شیوه‌ها مسمومیت دانش آموزان است.

مسمومیت دانش آموزان دختر کار منافقین است/ دشمن می‌خواهد برای نظام مزاحمت ایجاد کند

روح‌الله عباس‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار منیبان با اشاره به آخرین بررسی‌ها درخصوص مسمومیت سریالی دانش آموزان گفت: ما مسمومیت دانش آموزان دختر را بخشی از جنگ ترکیبی دشمن می‌دانیم. آنها شیوه‌ها روش‌های مختلفی را جهت ایجاد مزاحمت برای نظام و انقلاب پیش گرفتند که یکی از آن شیوه‌ها مسمومیت دانش آموزان است.

او ادامه داد: دشمن از طریق عواملی که دارد توانسته این شیطنت‌ها را انجام دهد اما به فضل الهی موفق نشدند اقدام موثری انجام دهند مثلا خدایی نکرده فردی کشته شود، مسمومیت جدی رخ دهد یا دانش آموزی ناقص العضو شود، خداروشکر به لطف الهی با چنین مشکلاتی روبه رو نشیدم.

عباس‌پور تصریح کرد: تاجایی که اطلاع دارم دستگاه‌های امنیتی روزهاست شروع به کار کردند و به نتایجی نیز رسیدند در بیانیه اخیر خود هم اعلام کردند 100 نفر دستگیر شدند. قطعا به فضل الهی در این کار هم سرشان به سنگ می‌خورد و نتیجه نمی‌گیرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه گروهی پشت مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر است؟ گفت: نفاق، کار منافقین است.

ت ت
کدخبر: 144280 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها