دندان شجاع خلیل زاده لق شد!

سرپرست تراکتور اعلام کرد که شدت برخورد بازیکن استقلال با شجاع خلیل‌زاده زیاد بود.

دندان شجاع خلیل زاده لق شد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم تراکتور، پس از بازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. بچه‌های ما با تمرکز و خوب کار کردند. در دقایق پایانی نیمه دوم فشار آوردند و موقعیت خلق کردند اما متاسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و به تساوی دست پیدا کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

مظفری‌زاده درمورد نارضایتی طرفداران تراکتور عنوان کرد: بدرفتاری‌ای از هواداران ندیدم و چون متوجه چنین چیزی نشدم نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. هواداران ما خیلی خونگرم و خوب هستند و همیشه حامی تیم ما هستند. امروز موضوع خاصی ندیدیم.

او در مورد صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال در دقایق ابتدایی بازی گفت: وقتی کنار زمین هستید خیلی روی جریان بازی مسلط نیستید. روی صحنه برخورد شجاع هم ما روی مصدومیت یکی از بازیکنان رسیدگی می‌کردیم که شدت برخورد با شجاع زیاد بود و به غیر از پارگی لب، دندانش لق شد. ما صحنه را دقیق ندیدیم.

او درباره مصدومیت صفا هادی نیز گفت: صفا یک گرفتگی خفیف در تمرینات داشت و پزشکان تشخیص دادند که استراحت کند و آسیب دیدگی‌اش  بیشتر نشود چون ما یک بازی حساس در جام حذفی و لیگ برتر داریم. 

سرپرست تراکتور در مورد اینکه آیا تعویض‌ها با حمید مطهری انجام می‌شد یا اینکه یحیی گل‌محمدی روی تعویض‌ها نظرش را اعمال کرده؟ گفت: آقای مطهری در کنفرانس خبری هم گفتند که ایشان مسئولیت فنی را برعهده دارند و فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد. متوجه ارتباط یا تماسی با ایشان روی نیمکت نشدم.

 

ت ت
کدخبر: 212784 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها