فاجعه وحشتناک که رابطه پنهانی دختر 14 ساله با مرد مسن به بار آورد!

در جریان انتقام‌گیری دختر 14 ساله از مسئولان یک خوابگاه در جمهوری گویان 19 کودک جان باختند.

فاجعه وحشتناک که رابطه پنهانی دختر 14 ساله با مرد مسن به بار آورد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، وقتی مسئولان خوابگاه مدرسه‌ای در جمهوری گویان در آمریکای جنوبی، گوشی تلفن همراه دختر 14ساله را از او گرفتند، وی تهدید کرد که خوابگاه را به آتش می‌کشد.

به‌ گزارش همشهری به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز، یکشنبه هفته گذشته آتش‌سوزی هولناکی خوابگاه یک مدرسه در 300کیلومتری شهر جورج تاون، پایتخت جمهوری گویان را دربرگرفت. هر چند تیم‌های آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به اطفای حریق پرداختند اما در این حادثه 19کودک بر اثر سوختگی یا دودگرفتگی جانشان را از دست دادند. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که آتش‌سوزی عمدی بوده است. فردی ابتدا قسمت سرویس‌های بهداشتی خوابگاه را آتش زده و این آتش به سرعت به دیگر بخش‌ها سرایت کرده و این فاجعه را رقم زده بود. در زمان آتش‌سوزی 59دانش‌آموز در خوابگاه حضور داشتند که آتش‌نشانان با سوراخ کردن دیوار موفق شدند بسیاری از دانش‌آموزان را نجات دهند اما در ادامه معلوم شد که 19کودک ازجمله پسر 5ساله مدیر خوابگاه جانشان را از دست دادند.

با بررسی‌های بیشتر عامل اصلی آتش‌سوزی شناسایی شد؛ دختری 14ساله که طبق بررسی‌های پلیس به‌خاطر انتقام‌جویی خوابگاه را آتش زده بود. پلیس به تازگی اعلام کرده که این دختر 14ساله از سوی مردی مسن اغفال شده و با وی از طریق گوشی تلفن همراهش در تماس بود که مسئولان خوابگاه متوجه ماجرا شدند و گوشی دختر نوجوان را از وی گرفته و آن را ضبط کردند. این مسئله باعث ناراحتی دختر 14ساله شد و او تهدید کرد که اگر گوشی‌اش را پس نگیرد، خوابگاه را به آتش می‌کشد. مسئولان خوابگاه این تهدید او را جدی نگرفتند اما ظاهرا وی که قصد گرفتن انتقام داشته، پس از حضور در قسمت سرویس‌های بهداشتی آنجا را آتش زده و تصورش را نمی‌کرده که انتقام او جان 19کودک را بگیرد. این دختر نوجوان که نامش از سوی پلیس فاش نشده، بر اثر سوختگی در بیمارستان بستری است.

ت ت
کدخبر: 204880 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها